معماری
خانه / ګهیځ نیوز / د اسلامي نړۍ خبرونه / رژیم صهیونیستی از حمله های احتمالی کشور های منطقه بر اسرائیل نگران است

رژیم صهیونیستی از حمله های احتمالی کشور های منطقه بر اسرائیل نگران است

کابل گهیځ نیوز ( ۱۳ اسد ۱۴۰۳):

یوآو گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی از بیم حملات انتقام جویانه حلقه مقاومت در منطقه خواستار همبستگی بیشتر نظامیان صهیونیستی برای حفاظت از این رژیم شد.

بر اساس گزارش رسانه های بیرون مرزی، وزارت جنگ رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای گفت است که گالانت روز گذشته (جمعه۱۲ اسد) در گفت‌وگو با “جان هیلی” وزیر دفاع انگلیس درباره آمادگی و تقویه نظامیان اسرائیلی برای دفاع از اسرائیل صحبت کرد در کنار این دو طرف بر اهمیت ایجاد ائتلافی به منظور دفاع از اسرائیل در برابر ایران و گروه‌های نیابتی‌اش تاکید کرد.

از سوی هم هیلی و دیوید لامی وزیر خارجه انگلیس در یک سفر به خاور میانه با شماری از صهیونیست ها در سرزمین های اشغالی نیز دیدار کرده است وی همچنان جمعه شب در شبکه اجتماعی ایکس  خود نوشته است که تمرکز ما باید بر آتش‌بس فوری در غزه، آزادی همه گروگان‌ها، حفاظت از غیرنظامیان و ارائه کمک‌های بیشتر بشردوستانه باشد.

این در حالیست که با کشته شدن دوکتور اسـ.ـماعیل هـ.ـنیه در تهران پایتخت ایران شماری از مقامات این کشور و مبارزین فلـ.ـسطین به رژیم صهیونیستی هشدار دادند که درپی انتقام کشته شدن دوکتور اسـ.ـاعیل هـ.ـنیه به ایرائیل حمله خواهند نمود.

ــــــــــــــ

گهیځ نیوز از گوشه و کنار کشور و از اطراف و اکناف جهان، با تازه ترین اخبار، وقایع، مصاحبه ها، گزارش ها و تبصره ها روی داغ ترین قضایا ومهم ترین رخداد ها با در نظر داشت اصل دقت و توازن هر ساعت خدمت شما تقدیم می کند. ادرس های خبری ما:

 

Telegram:

https://t.me/+Vy9GsPl90MY3NjVl

twitter:

https://twitter.com/GaheezAgency

Web:

https://www.gaheez.af/

FB page:

https://www.facebook.com/Gaheez-News-گهیځ-نیوز-۱۰۵۷۷۲۲۹۹۲۸۴۹۰۳/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قالب وردپرس