معماری
خانه / ګهیځ نیوز / د اسلامي نړۍ خبرونه / در حمله هوایی نیروهای رژیم صهیونیستی بر نوار غزه بیش از ۶۰ تن کشته و زخمی شدند

در حمله هوایی نیروهای رژیم صهیونیستی بر نوار غزه بیش از ۶۰ تن کشته و زخمی شدند

کابل گهیځ نیوز ( ۳۱ اسد ۱۴۰۳):

بر اساس خبر گهیځ نیوز در حملات ساعات گذشته نیروهای رژیم اشغالگر صهیونیستی بر نوار غزه ۶۰ فلسطینی کشته و شماری نیز زخمی شدند.

نیروهای رژیم اشغالگر صهیونیستی به حملات هوایی خود در نقاط مختلف غزه بلخصوص در منطقه حمد واقع در خان‌یونس بر مردم بی جاشده‌گان ادامه داده است که در این حملات هوایی دشمن صهیونیستی شماری زیادی ساختمان های مسکونی نیز از بین رفته است.

از سوی هم وزارت صحت عامه فلسطین روز گذشته (سه شنبه ۳۰ اسد) با نشر بیانیه گفته است که رژیم صهیونیستی طی ۲۴ ساعت گذشته، مرتکب ۳ مورد حمله هوایی بر نوار غزه شد که در نتیجه آن ۳۴ تن کشته  و ۱۱۴ تن دیگر زخمی شده اند.

طبق آخرین آمار وزارت صحت عامه فلسطین  از آغاز درگیری میان مقاومت‌گران فلسطین و نیروهای اشغالگری رژیم صهیونیستی ۴۰هزار و ۱۷۳ تن کشته شده و ۹۲ هزار و ۸۵۷ تن دیگر

زخمیان شده اند.

از آغاز درگیری میان نظامیان اشغالگر صهیونیستی و مقاومت‌گران فلسطین بیش از ۱۰ ماه می گذرد این تشنج و درگیر ها پس از کشته شده شهید دوکتور اسـ.ـماعیل هنـ.ـیه در ایران شدت گرفته است.

ــــــــــــــ

گهیځ نیوز از گوشه و کنار کشور و از اطراف و اکناف جهان، با تازه ترین اخبار، وقایع، مصاحبه ها، گزارش ها و تبصره ها روی داغ ترین قضایا ومهم ترین رخداد ها با در نظر داشت اصل دقت و توازن هر ساعت خدمت شما تقدیم می کند. ادرس های خبری ما:

 

Telegram:

https://t.me/+Vy9GsPl90MY3NjVl

twitter:

https://twitter.com/GaheezAgency

Web:

https://www.gaheez.af/

FB page:

https://www.facebook.com/Gaheez-News-گهیځ-نیوز-۱۰۵۷۷۲۲۹۹۲۸۴۹۰۳/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قالب وردپرس