معماری
خانه / ګهیځ نیوز / اقتصاد او ټولنه / ریاست اقتصاد پنجشیر: کار ده ها پروژه توسعه‌ یی به ارزش یک میلیون دالر در پنجشیر تطبیق خواهد شد

ریاست اقتصاد پنجشیر: کار ده ها پروژه توسعه‌ یی به ارزش یک میلیون دالر در پنجشیر تطبیق خواهد شد

کابل گهیځ نیوز (۲۶‌ سنبله ۱۴۰۳):

بر اساس خبر گهیځ نیوز ریاست اقتصاد پنجشیر میگوید، که کار ده ها پروژه‌ توسعه یی در پنجشیر به ارزش یک میلیون دالر از سوی مؤسسه اکتید  تطبیق خواهد شد.

فیض الباری نوبهار رئیس اقتصاد پنجشیر گفته است، این پروژه‌ ها شامل کارهای انکشافی و نیمه انکشافی می باشد که از سوی مؤسسه اکتید در دو ولسوالی دره و پریان این ولایت عملی خواهد شد.

بنابر گفته های آقای نوبهار چندین بار برای آغاز کار این پروژه‌ ها با نمایندگان با صلاحیت مؤسسه اکتید در دفتر کاری خویش دیدار و ملاقات کرده است.

در ضمن مسؤولان مؤسسه اکتید میگویند بر علاوه تطبیق این پروژه های توسعه‌یی، کار های انکشافی بیشتر را در این ولایت آغاز خواهند کرد.

در عین حال باشندگان پنجشیر از تلاش برای آغاز کار همچو طرح‌ های عمرانی در این ولایت استقبال کرده و از حکومت می خواهند تا در تطبیق همچو پروژه های عمرانی و بنیادی توجه بیشتر نمایند.

ــــــــــــــ

گهیځ نیوز از گوشه و کنار کشور و از اطراف و اکناف جهان، با تازه ترین اخبار، وقایع، مصاحبه ها، گزارش ها و تبصره ها روی داغ ترین قضایا ومهم ترین رخداد ها با در نظر داشت اصل دقت و توازن هر ساعت خدمت شما تقدیم می کند. ادرس های خبری ما:

 

Telegram:

https://t.me/+Vy9GsPl90MY3NjVl

twitter:

https://twitter.com/GaheezAgency

Web:

https://www.gaheez.af/

FB page:

https://www.facebook.com/Gaheez-News-گهیځ-نیوز-۱۰۵۷۷۲۲۹۹۲۸۴۹۰۳/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قالب وردپرس