معماری
خانه / ګهیځ نیوز / د اسلامي نړۍ خبرونه / مصر رسماً از منشی عمومی سازمان جهاد اسلامی برای سفر به قاهره دعوت کرده است

مصر رسماً از منشی عمومی سازمان جهاد اسلامی برای سفر به قاهره دعوت کرده است

قاهره-گهیځ نیوز( ۱۳ دلو ۱۴۰۱):
یک شبکه تلویزیونی مربوط به فلسطینیان به نقل از برخی منابع اعلام کرد که مصر رسماً از “زیاد النخاله” منشی عمومی سازمان جهاد اسلامی برای سفر به قاهره دعوت کرده است.
شبکه المیادین مربوط به گروه های مقاومت فلسطینیان به نقل از برخی منابع آگاه گفت که این هیأت مرکب از پنج عضو دفتر سیاسی سازمان جهاد اسلامی، در غزه و افرادی است که از خارج به همراه با منشی عمومی جنبش جهاد اسلامی به مصر می روند.
براساس گزارش این منابع که به نام های شان تا حال گرفته نشده، قرار است که این هیأت امروز پنجشنبه از غزه راهی قاهره شود.
در این خبر همچنان گفته شده است که دیدار با مقامات مصری در اوایل هفته آینده در قاهره صورت خواهد گرفت و مساله تشدید تنش با رژیم صهیونیستی در سایه دولت جدید “تل ابیب” با مقامات مصری مورد بحث و تبادل نظر قرار خواهد گرفت.
برخی منابع گفته اند که حدود یک هفته است که رهبران جنبش جهاد اسلامی با کشورهای منطقه و سایر کشورها تماس هایی را برقرار کرده و در آن رژیم صهیونیستی را مسؤول پیامدهای جنایت های این رژیم در “جنین” دانسته است.
این منابع اعلام کردند که جنبش جهاد اسلامی هشدار داده است که ادامه جنایت رژیم صهیویستی در “جنین” اوضاع را به سوی انفجار به پیش خواهد برد.
به همین گونه یک منبع دیگر در مصر به رسانه ها گفته است که قاهره خواستار برگزاری جلسه‌ای فوری و مهم با رهبران سازمان جهاد اسلامی شده است و این کشور تلاش دارد تا برای کاهش تنش و آرام ‌سازی اوضاع در سرزمین های اشغالی کار کند.
ـــــــــــــــــــــــ
برای اخبار بیشتر به کانال خبری تلگرام، ویب سایت و صفحه فیسبوک ما بپیوندید
Tel:
https://t.me/+Vy9GsPl90MY3NjVl
Web:

صفحهء اصلی


FB page:
https://www.facebook.com/Gaheez-News-105079805744164/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قالب وردپرس